Детки

02.06.2014

І граємо, і навчаємось...

330Все почалося з того, що ми вирішили зробити у себе на подвір'ї пісочницю. Здавалося б все дуже просто: підібрати безпечне місце, привезти піску і нехай дитина грається!


Вдале місце знайшли швидко. У затінку під гіллястою грушею. А от старенький пошарпаний паркан якось не вписувався в ігровий майданчик. Ось тоді мені і спало на думку обладнати навчально ? ігрову зону для нашої донечки.


Із залишків ДВП та пластикових пляшок, додавши трошки гуашевих фарб і фантазії ми створили «маленький шедевр».


340

Це не просто ігровий майданчик, а ще й навчання в ігровій формі. На ньому все продумано. Граючись, донечка пізнає багато нового і розвиває дрібну моторику рук. Як саме, розглянемо ближче.


По-перше, при розфарбовуванні використано 6 основних кольорів: білий, жовтий, червоний, синій, зелений, коричневий.


По-друге, усі елементи представлені у кількості від 1 до 5. 1 ? хмарка, сонце, дерево, грибок, 2- кущі і квітки, 3 ? травички і метелики, 4 ? яблука, 5 ? ягід на кожному кущику.


342

По-третє, є спеціальні пластикові елементи, які рухаються. Плямки на шапочці гриба і ягоди на кущиках ? це кришечки від пластикових пляшок, які легко відкручуються і закручуються назад. Яблука на дереві ? це розфарбоване дно від пластикових пляшок. Воно прибите гвіздком за середину і легко обертається по колу.


Зараз моїй донечці 1 рік і 4 місяці. Вона ще не розмовляє, але вже все-все розуміє. Я задаю їй запитання, вона показує пальчиком, а я коментую її відповідь.


Покажи де хмарка? А де грибок? А де травичка?


Де блакитна хмарка? Де червоний грибок? Де зелена травичка? А де ще травичка? А ще де? А де яблучко? А як воно обертається? А де ще яблучко? А воно теж обертається?


А що росте на землі? А що є на небі? А хто літає у повітрі? А де ще метелик? Покажи жовтого метелика? А покажи червоного? А що іще червоного кольору? І ще багато-багато подібних питань.


345Ось так ми і навчаємося. Кожного дня доня пізнає навколишній світ, вивчає кольори, знайомиться з числами, розвиває дрібну моторику ручок.


Я ніколи її не заставляю навчатися. Вона сама підходить до малюнків і починає цікавитись. Ось тоді я починаю розказувати, показувати і задавати питання. Як тільки їй набридає, вона відходить і може погратися у пісочку, поліпити пасочки, переключитися на щось інше. Подібним чином можна гратися роздивляючись різнокольорові картинки у книжечках. Головне, щоб це заняття приносило задоволення і Вам, і Вашій дитині. Грайте навчаючись!!!


Мама:Таня Бондаренко

Возврат к списку


Только зарегистрированный пользователь может оставлять комментарии. Войти или зарегистрироваться