Детки

02.06.2014

Методики раннього розвитку

У наш час багато батьків приділяє особливу увагу ранньому розвитку дитини. І це не дивно, адже такі дітки швидше навчаються розмовляти, читати, писати, рахувати, швидше оволодівають навичками самообслуговування, зростають фізично- і емоційно розвиненими.


Мені відомі такі методики раннього розвитку: 

 

Методика Масару Ібукі – Автор цієї методики пропонує знайомити дітей керуючись принципом «після трьох уже пізно». Він наполягає на тому, що стандартне розуміння важкого і легкого для немовлят не діє. Займаючись з дітьми, не потрібно обмежувати їх «дитячими» малюнками чи пісеньками, а знайомити з шедеврами світових художників, музикантів, архітекторів, поетів. Варто розпочати навчання іноземними мовами чи алгеброю. Також він пропонує розвивати фізичні навички у ранньому віці, такі як плавання, катання на ковзанах чи роликах, адже це сприяє правильному формуванню тіла і м’язів.


Методика Зайцева – навчання за допомогою кубиків і таблиць зі складами. Кубики заповнені різними наповнювачами, які по різному звучать і допомагають запам’ятати «незрозумілі» склади, тобто дитина вивчає всі склади ще до того, як почне розмовляти.


Методика Нікітіних – також основана на кубиках. Розрахована на вирішення завдань у формі ребусів, головоломок від простого до складного. Допомагає розвивати логіку і образне мислення.


Методика Глена Домана – це навчання по карточках. На кожній карточці є зображення і підписана назва червоним кольором. Карточки розподілені тематично. Таким чином автор пропонував вивчати не лише оточуючі предмети, а й історію, географію, мистецтво.


Методика Лупан – автор модернізувала методику Домана, створивши «домашні енциклопедії», які вона розробляла для своїх дітей і корегувала відповідно їхнім інтересам.


Методика  Монтессорі – в основі цієї методики покладено розвиток дрібної моторики і навичок самообслуговування. Матеріалу для навчання – скільки завгодно. Це шнуровки, рамки-вкладиші, сортери, пірамідки, кубики, застібки, прищепки, магніти, крупи.


Методика Гмошинської – малювання з раннього віку. Згідно рекомендаціям автора варто займатися з дитиною малюванням, коли та навчиться сидіти. Варто малювати пальчиковими фарбами, фруктовими і овочевими соками, обома руками і не тільки на папері. Не обмежувати фантазію дитини, а навпаки підштовхувати до креативу.


Я думаю, що кожна методика – ефективна, адже у кожної із них є послідовники. Варто просто орієнтуватися на свою дитину і на те, чому ви її хочете навчити. Моїй доньці 1рік 4 місяці. При заняттях з нею я використовую Монтессорі, Гмошинську та Ібукі. Десь із півтора року хочу спробувати Нікітіних. А ось методики Зайцева і Домана мені не імпонуєть, по перше ігровий матеріал достатньо дорогий і не кожним батькам по кишені, а по друге читати можна навчити і пізніше. Я хочу розвинути у дитині творчі, логічні, комунікативні і фізичні навички, а решту необхідних знань вона отримає і в старшому віці.

Возврат к списку


Только зарегистрированный пользователь может оставлять комментарии. Войти или зарегистрироваться